دانلود طرح توجيهي دانلود طرح توجيهي .

دانلود طرح توجيهي

پكيج كامل طرح هاي توجيهي

دانلود پكيج طلايي طرح هاي توجيهي

پكيج طلايي طرح هاي توجيهي

طرح توجيهي چيست

طرح توجيهي چيست

اين پكيج چي هست؟
طرح توجيهي براي اخذ تسهيلات بانكي يا اخذ مجوز از سازمان هاي دولتي مانند سازمان صنعت معدن تجارت و يا جهاد كشاورزي و … به وجود طرح توجيهي نياز داريم. طرح توجيهي نياز اوليه يك كارآفرين است حال چه براي يك كسب و كار كوچك چه احداث يك مجتمع عظيم صنعتي و توليدي. طرح توجيهي معادل واژه انگليسي Feasibility Study مي باشد و عبارت است از گزارشي كه توجيه پذيري يك طرح را از جنبه هاي مختلف بازار، فني، مالي و اقتصادي مورد بررسي و مطالعه قرار مي دهد.
طرح توجيهي، شامل نماي كلي پروژه يا فعاليت اقتصادي و كسب و كاري است كه قصد راه اندازي آن را دارند. پيش از شروع هر فعاليتي، در نظر گرفتن عوامل و شرايط موجود و بررسي آنها در موفقيت و پپش برد كسب و كار نقش اساسي ايفا مي كند؛ چرا كه هر فعاليتي كه بدون تدبير و برنامه ريزي آغاز شود، محكوم به شكست خواهد بود. طرح توجيهي زواياي سرمايه گذاري از قبيل ميزان سرمايه گذاري، وضعيت بازار و وضعيت موجود يك طرح را براي سرمايه گذار روشن مي كند تا سرمايه گذار بتواند تصميم گيري راحت و درستي از مسير انتخابيش داشته باشد.
اين پكيج شامل 600 فايل طرح توجيهي و مطالعات امكان سنجي براي شروع كسب و كارهاي مختلف در زمينه هاي مختلف و متنوع از جمله فعاليت هاي اقتصادي و مشاغل مرتبط با كشاورزي، مشاغل صنعتي، مشاغل توليدي، مشاغل خدماتي، صنعت و معدن و ساير كسب و كارها مي باشد. اطلاعات كه در اين طرح ها ارائه مي شود شامل جداول و فرمول هايي است كه از محاسبه هزينه هاي مربوط به زمين و ساختمان – كه جزو اولين موارد مورد نياز شروع يك كسب و كار جديد هست – شروع و در ادامه به هزينه هاي نيروي انساني، هزينه هاي جاري، هزينه هاي توليد مي پردازد، به طوري كه سعي شده است هيچ چيز از قلم نيافتد. در نهايت دورنمايي از شروع فروش و سوددهي كسب و كار ارائه مي نمايد و اينكه بعد از چه مدتي هزينه هايي كه براي كسب و كار انجام شده برگشت داده مي شود و بعد از آن سود خالص كسب و كار به دست مي آيد. در اين طرح ها جداول در ارتباط با هم بوده و شما مي توانيد بر حسب وسعت و اندازه كسب و كار جديدي كه قصد راه اندازي آن را داريد، اعداد را اصلاح و ويرايش نماييد و بسته به نياز خود، طرح مورد نظر خود را تهيه نمائيد.اين طرح هاي توجيهي با فرمت word و pdf بوده و از سالهاي 85 تا 94 جمع اوري شده است. چنانچه نياز به تهيه، به روزرساني و ويرايش هر يك از طرح هاي توجيهي موجود در پكيج را داشتيد، اعضاي تيم توجيهي دات كام مي توانند با كمال افتخار، در اين كار شما را همراهي نمايند.

طرح توجيهي براي بهبود و توسعه شغلي

طرح توجيهي براي بهبود و توسعه شغلي

چرا براي شروع يه كسب و كار و يا حتي ادامه يك شغل و بهبود و توسعه آن، نياز به طرح توجيهي هست؟
براي شروع يك كسب و كار همانند شروع يك سفر، شما نياز به يك نقشه داريد. نقشه ايي كه در آن ريز جزئيات، هزينه ها و قيمت ها محاسبه شده باشد. اينكه بايد چه مقدار سرمايه و در كجا هزينه شود، و در چه فاصله زماني و به چه ميزان بايد انتظار سود داشت. بسيار بعيد و دور از واقعيت است كه طرح هاي توجيهي كه در روي كاغذ، زيان ده بودن يك طرح را نشان مي دهد، در واقعيت آن شغل و كسب و كار با موفقيت روبرو شود. از طرفي در صورت نشان دادن يك فعاليت به صورت زيان ده، شايد بتوان با تغيير و اصلاح هزينه هاي غير ضروري و بودجه بندي صحيح و اصولي سرمايه ها، طرح را به يك طرح سود ده تبديل كرد و يا در غير اينصورت، جلوي يك شكست مالي را گرفت و از عواقب آن دوري جست.

نياز مشاغل به طرح توجيهي

نياز مشاغل به طرح توجيهي

آيا آشنايي و يا مطالعه طرح توجيهي براي هر كسي مفيد هست؟
بله. در زندگي روزمره هر كدام از ما، تصميماتي مي گيريم كه پس زمينه اي مشابه يك طرح توجيهي دارد. ما مي خواهيم كاري را انجام دهيم و يا به مسافرتي برويم و يا حتي براي شام تداركي ببنيم. ابتدا بودجه خودمان را در نظر مي گيريم. در كجا ها مي توانيم هزينه كنيم. چطور مي توانيم هزينه هايي را كم و يا حتي حذف كنيم و در عوض در چه مواردي مي توانيم بيشتر هزينه كنيم. بعد از تمام اين سبك و سنگين كردن ها، در نهايت ما تصميم مي گيريم به مسافرت برويم و شامي تدارك ببينيم.
در مقياس بزرگتر در كار و شغل خودمان، ابتدا بايد سودده بودن و درآمدزايي يك شغل را ثابت كنيم تا زمان و انرژي و سرمايه ايي كه صرف آن مي شود به هدر نرود.
خيلي بعيد و دور از واقيعت هست كه طرحي كه روي كاغذ و قبل از اجرايي شدن زيان ده بودن يك كسب و كار با نشان مي دهد، در واقعيت تبديل به يك كسب و كار سودآور شود. از طرفي با داشتن يك طرح مناسب كه سوددهي يك كسب و كار را با توجه به تمامي معيارها، نشان مي دهد، مي توان با لحاظ كردن اعداد و ارقام در واقعيت، به سود پيش بيني شده در طرح دست يافت.

طرح توجيهي

طرح توجيهي

طرح توجيهي مورد نياز من داخل اين پكيج نيست؛ آيا اين پكيج براي من مفيد است؟
مسلما هر شغل و فعاليت جديد اقتصادي نياز به يك طرح توجيهي مختص به خود را دارد كه بايد با توجه به شرايط محيط، ابزارهاي در دسترس و همينطور بازار فروش و ساير عوامل، تهيه و تنظيم شود. اما با اين حال، چارجوب، سرفصل ها و جداول تمام طرح هاي توجيهي مشابه و يكسان مي باشد و به طور مثال شما مي توانيد هر طرح توجيهي مورد نياز خود را با استفاده از طرح هاي توجيهي داخل پكيج، بسته به شرايط و نياز خود تهيه نماييد.
ازطرفي، چنانچه طرحي مورد نياز شماست و يا حتي فكر و ايده اي در مورد شروع و راه اندازي يك كسب و كار جديد داريد، اعضاي تيم توجيهي دات كام با كمال افتخار مي تواند شما را در اين امر مهم همراهي نمايد. كافي است در هر ساعت از شبانه روز از طريق وبسايت ما به آدرس www.tojihi.com و يا از طريق شماره هاي ارائه شده روي سايت با ما تماس بگيريد.

آيا من نيازي به تمام طرح هاي توجيهي داخل پكيج دارم ؟
در داخل اين پكيج، طرح هاي توجيهي مشاغل و كسب و كارهاي بسيار متنوعي وجود دارد كه مي تواند به شما در انتخاب بهترين كسب و كار متناسب با شرايط، استعدادها و امكانات شما ،ياري رساند. اين تنوع باعث خواهد شد كه شما گزينه هاي بيشتري در اختيار داشته باشيد و انتخاب بهتر و مطمئن تري پيش رو داشته باشيد.
مطمئنا مشاغل و كسب و كارهايي بوده كه شما حتي به آنها فكر نكرده ايد و يا با مطالعه طرح هاي توجيهي موجود، نظرتان در مورد آن عوض شده و به جاي اينكه وقت خود را صرف چند شغل مختلف و از اين شاخه به آن شاخه پريدن كنيد، يك و يا چند طرح خاص از بين طرح هاي داخل پكيج انتخاب كرده و با توجه به شرايط منطقه و استعدادهاي خود، بهترين كسب و كار را براي خود فراهم نماييد. گاهي اوقات، ذهن انسان بر اثر روزمرگي چنان درگير انتخاب هاي نادرست مي شود كه فرصت هاي جديد و تازه ايي كه جلوي چشم و كنار گوشش هست را نمي بيند؛ شايد عناوين مختلف طرح هاي توجيهي موجود در اين پكيج، تلنگري باشد تا بتواند زمينه هاي جديد و درهاي تازه ايي در رابطه با فكر كردن و برنامه ريزي روي كسب و كار هاي جديد، براي ذهن شما باز كند و انتخاب هاي شما را كه تا ديروز بين دو يا چند گزينه محدود بود؛ به تعداد زيادي تنوع بخشد.بسيار پيش آمده است كه در منطقه ايي شغل و يا يك كسب و كار جديد سود خوبي به همراه دارد اما هيچ كس حتي در مورد آن فكر نمي كند چه برسد به اينكه بخواهد اقدامي در اين زمينه انجام دهد. اين مي تواند يك امتياز و فرصت عالي براي شما محسوب شود كه زمينه هاي كه تا كنون كشف نشده اند يا به درستي در آن مورد فعاليت و مديريت نشده اند، را پيدا كنيد و به طور انحصاري آن شغل و يا خدمات را ارائه دهيد.

 

آيا اين پكيج ارزش خريدن دارد؟
ما روزانه خريدهايي انجام مي دهيم و هزينه هايي مي كنيم كه نه تنها تاثيري در روند و بهبود زندگي ما ندارند؛ چه بسا باعث ضرر و زيان مادي، جسمي و يا روحي مي شوند. در عوض، در زندگي پيشنهادات و هزينه هايي وجود دارند كه ضمن كم و ناچيز بودن اين هزينه ها، اثرات بزرگ و نتايج درخشاني در زندگي به همراه دارند و حتي فراتر از آن، يك خريد كوچك، مي تواند نقطه عطف بزرگي در زندگي انسان باشد. با افتخار مي توانيم اعلام كنيم كه “پكيج كامل طرح هاي توجيهي” از آن دسته هزينه هاي ناچيز در زندگي است كه مي تواند باعث افزايش آگاهي و شناخت و افزايش اطلاعات شما در زمينه تجارت، كسب و كار و در نهايت آينده شغلي شما شود. به همين منظور، با مشورت اعضاي تيم توجيهي دات كام، پايين ترين مبلغ ممكن براي اين پكيج در نظر گرفته شد تا تمام افرادي كه علاقه ايي به داشتن اين پكيج و بهبود وضعيت شغلي و حرفه ايي خود دارند؛ بتواند اين پكيج را تهيه نمايند. پس از خريد اين پكيج، شما به جمع كاربران ويژه توجيهي دات كام اضافه خواهيد شد و مي توانيد در پايان هر هفته ليستي از برترين مقالات تخصصي منتشر شده در توجيهي دات كام را از طريق ايميل خود دريافت كنيد و از تخفيف هاي ويژه براي خريد محصولاتي كه در آينده نزديك به وب سايت توجيهي دات كام اضافه خواهد شد، استفاده كنيد.

 

خريد آنلاين طرح توجيهي

خريد آنلاين طرح توجيهي

چطور پكيج كامل طرح هاي توجيهي را تهيه كنم؟
پكيج طرح هاي توجيهي به صورت يك فايل فشرده شده با پسوند زيپ (zip) در وب سايت توجيهي دات كام آپلود شده است و شما با پرداخت وجه آن در هر ساعت از شبانه روز، از طريق درگاه امن پرداخت بانك ملت، مي توانيد بلافاصله لينك دانلود را دريافت نماييد و پكيج را دانلود نماييد. جزئيات خريد شما شامل ساعت و تاريخ خريد، آي پي شما و رسيد خريد شما در وب سايت ما ذخيره شده و در صورتي كه تمايل داشته باشيد يك نسخه از جزئيات خريد به همراه لينك دانلود به ايميل شما نيز ارسال خواهد شد. براي جلب رضايت و رفاه خاطر شما، هيچ محدوديتي در تعداد دفعات و زمان دانلود وجود نخواهد داشت. شماره هاي تماس وب سايت توجيهي دات كام و همينطور بخش “تماس با ما” وب سايت آماده پاسخگويي و رفع هر گونه ابهام و يا مشكلي در هر ساعت از شبانه روز مي باشد.

 

قبل از خريد مي توانيد از لينك زير ليست كامل طرح ها را دانلود كنيد

دانلود ليست كامل طرح هاي توجيهي

از همراهي شما سپاسگزاريم.


دانلود پكيج طلايي طرح هاي توجيهي
ادامه مطلب ...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۳:۵۰ توسط:دانلود طرح توجيهي موضوع: