دانلود طرح توجيهي دانلود طرح توجيهي .

دانلود طرح توجيهي

پلاگين انتشار مطالب وردپرس در وبلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي

پلاگين انتشار مطالب وردپرس در وبلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي

شايد براي شما پيش اومده باشه كه بخواين مطالب سايت وردپرسي خودتون رو توي وبلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي و وب سايت هاي آگهي و … تبليغ كنيد. خودم هم براي رفع اين نياز خودم دست به كار شدم و اين راهكار به ذهن من رسيد. با نصب اين پلاگين پست به پست مي تونيد توي ادمين پيج وردپرس ،مطالبتون رو به اشتراك بزاريد. از پست هاي دلخواه فقط عنوان، متن پست و كلمات كليدي نمايش داده ميشه و به عنوان نمونه پست هاي انتشار يافته در وبلاگ ها لينك به وب سايت شما خواهند داشت. ( امكان اصلاح و ويرايش متن پست ها و لينك ها به سايت شما وجود دارد …)

tojihi-publish

tojihi-publish

شايد كسي بخواد ليستي از وب سايت هاي آگهي و وبلاگ ها و فروم ها رو جستجو كنه زمان زيادي رو صرف كنه كه همه اينها رو ما در يك جا جمع كرديم .

يعني ليستي از بهترين وبلاگ ها، وب سايت هاي آگهي و فروم ها و …

فقط كافي هست كه شما مطالب وب سايت خودتون رو در اين وب سايت ها ثبت كنيد. البته يه قسمتي هم وجود داره براي كامنت گذاري در وب سايت هاي خارجي كه اكثرا بدون نياز به تاييد ثبت ميشن و مي تونيد از اون براي بك لينك سازي استفاده كنيد كه در فروم هاي ديگه به قيمت هاي متفاوت فروخته ميشه؛ البته روشي به شما آموزش داده ميشه كه بدون نياز به حضور پشت سيستم بتونيد مطالب و آگهي هاي خودتون رو ثبت كنيد.

 

markfa2-2

تصوير بزرگتر از محيط پلاگين

1 – در قسمت شماره 1، بعد از نصب پلاگين گزينه “publish & sharing” به منوي صفحه كاربري وردپرس افزوده خواهد شد.

2 – در قسمت شماره 2، با كليك برر روي اين قسمت به پست بعدي خواهيد رفت ،به عبارت ديگر، اطلاعات پست بعدي در همين صفحه و نمايش داده خواهد شد.

3 – در قسمت شماره 3، اطلاعات پست جاري شامل عنوان پست و لينك كوتاه پست نمايش داده مي شود. ساير اطلاعات نمايش داده شده در صفحه مربوط به اين پست بوده و پست هاي بعدي و قبلي بر اساس اين پست فراخواني و نمايش داده خواهند شد.

4 – در قسمت شماره 4، با كليك بر روي اين قسمت اطلاعات پستي قبلي را نمايش خواهد داد.

5 – در قسمت شماره 5، محتوا يا content پست نمايش داده خواهد شد به انضمام عنوان و لينك به پست شما، كه در صورت انتشار در وبلاگ ها يا فروم ها به اين پست شما لينك داده خواهد شد.

6 – در قسمت شماره 6، كد html نمايش داده شده در قسمت 5 كه همان محتواي پست به همراه عنوان پست و لينك پست مي باشد، نمايش داده خواهد شد. براي انتشار در وبلاگ ها با كپي و پيست كدهاي html به راحتي پست شما به همراه تصاوير به وبلاگ ها يا فروم ها منتقل خواهند شد.

7 – در قسمت شماره 7، اولين تصوير پست نمايش داده خواهد شد كه با كليك بر روي “ذخيره آدرس در كليپ بورد” آدرس در حافظه كليپ بورد ذخيره مي شود. از اين تصوير مي توان در آگهي هاي تبليغاتي و همينطور در وبلاگ ها استفاده كرد يا مثلا در سايت كلوب شما قادر به آپلود عكس نيستيد و حتما بايد آدرس عكس را وارد كنيد.

8 – در قسمت شماره 8، تگ هاي مربوط به پست جاري، نمايش داده مي شود. در حالت پيش فرض تگ ها با كاما (,) از هم جدا مي شوند اما در بعضي وبلاگ ها و وب سايت هاي اخد آگهي تگ ها بوسيله (+) و يا (-) جدا مي شوند كه هر كدام در كادر جداگانه نمايش داده خواهد شد و با كليك بر روي دكمه “ذخيره” در حافظه موقت ذخيره مي شوند.

9 – در قسمت 9، ليستي از وبلاگ ها شامل 30 سرويس دهنده وبلاگ فارسي مي باشد كه در اين قسمت مي توانيد با ايجاد نام كاربري در اين وبلاگ ها مطالب نمايش داده شده بالا را در پست هاي وبلاگ منتشر كنيد.

همينطور در قسمت social page ليستي از 10 وب سايت به اشتراك گذاري مطالب تهيه شده است كه با كليك بر روي لينك ها مطالب شما به شبكه هاي اجتماعي ارسال مي شود.

در قسمت forum ليست از 104 فروم و انجمن عمومي و تخصصي وجود دارد كه با عضويت در آنها مي توانيد يه طور منظم پست ها و محصولات خود را منتشر كنيد

در قسمت ads ليست از 27 وب سايت نمايش آگهي وجود دارد كه مي توانيد با عضويت در آنها متناسب با قوانين اين وب سايت ها، پست ها و محصولات خود را نمايش دهيد.

در قسمت comments ليستي از وب سايت ها و وبلاگ هاي مهم و معتبر ( 53 وب سايت ) آورده شده است كه كامنت ها بدون نياز به تاييد مدير بلافاصله ثبت خواهند شد و مي توانيد با انتخاب كلمات كليدي مورد نظر خود ، به وب سايت خود لينك دهيد.

در قسمت seo & tools ليستي از وب سايت چك و نمايش سئوي سايت كه اطلاعات مهم و كاربردي را نمايش مي دهند كه شامل آدرس 39 وب سايت مي باشد.

در صورت نياز و درخواست ، يك پست رپرتاژ خريدار در وبلاگ هاي متعلق به وب سايت ما قرار خواهند گرفت.

آي دي تلگرام : @tojihi


پلاگين انتشار مطالب وردپرس در وبلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي
ادامه مطلب ...


برچسب: اجتماعي، انتشار، بوك مارك، پلاگين، شبكه، وردپرس، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۴:۴۳ توسط:دانلود طرح توجيهي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :